Pagini

Romantic Roses

Trandafiri romantici...

Astazi ma simt foarte relaxata si indragostita, ceea ce ma duce cu gandul la trandafiri.
Posibil ca inspiratia mea sa vina de la caietul meu de exercitii. Mi se pare incredibil cat de motivant este sa ai un lucru facut pentru tine. Croit pe nevoile si dorintele tale.


Asa cum va spuneam in postarile trecute, ajutata de prietena mea, am conceput un caiet de schite/ exercitii cum imi place mie sa-i spun, in care am inceput sa-mi pun ideile.



Astazi va propun un tutorial cu trandafiri romantici in care am folosit alb si o nuanta rozalie de la maimeri si bucle scoica. Multe bucle scoica. In plus, detaliile le-am facut cu pensula 0 si cu punctatorul.


Aceste doua poze iti arata pasii pe care i-am urmat pentru a face acest trandafir. Ce crezi?
Astept parerea ta intr-un comentariu mai jos si daca ti s-a parut folositor acest articol, apasa butonul LIKE pentru ca este singurul mod in care ma poti ajuta si tu pe mine.

O seara frumoasa si plina de inspiratie,
Amalia Copcea.

3 comentarii:

  1. Foarte talentată, poti sa-mi spui si mie de unde achizitionezi pensulele si culorile.? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet! Iti pot recomanda magazinul Pictorshop pentru culori, dar daca esti din Bucuresti, poti gasi la Hanul cu Tei in Centrul Vechi magazinele Rembrandt unde au fel de fel de pensule si accesorii.

      Ștergere