Pagini

Maci

Hey !

Astazi vorbim despre maci. Am abordat acest subiect la cererea fetelor de pe grupul meu de Pictura One Stroke si vreau sa le multumesc pentru interesul pe care il au pentru aceasta tehnica.

Despre maci: In primul rand vreau sa-ti spun ca nu stiu foarte multe despre aceasta tema pentru ca nu a fost chiar centrul meu de interes cand am inceput sa studiez florile One Stroke, dar am reusit sa pun cap la cap un material care sper sa te ajute.

Uite cum i-am gandit eu : Am folosit bucla scoica. Din punct de vedere al culorilor, stiu ca poate va ganditi sa folositi rosu si negru. Eu am optat pentru 2 nuante de rosu : Rosu scarlet (foarte aprins) si Rosu red wine (spre visiniu).
 Ca sa iti faci o idee despre culori le ai mai jos :


La inceput am facut un rand de trei petale - bucla scoica. Apoi am colorat interiorul cu nuanta mai inchisa. 
Dupa asta, am facut o petala mai mare care sa uneasca petalele 1 cu 3. Am folosit tot o bucla scoica doar ca am inceput-o dint-un capat. La sfarsit am facut mijlocul din punctulete albe si negre. 


Nu am fost foarte multumita de rezultat, dar pentru inceput este foarte bine. Stiu ca daca voi exersa mai mult va iesi mai bine. Am pictat acesti maci in caietul meu de exercitii unde incerc tot felul de noutati.

A fost interesant sa pictez ceva nou.
Tu ce pictezi astazi? 

Amalia Copcea.

Un comentariu:

  1. Imi place foarte mult tot ce lucrezi, as dori sa stiu daca pe o mobila veche din lemn rezista in timp acrilicele si daca pentru asta ar trebui acoperita apoi cu lac ?????? Sunt incepatoare dar dupa explicatiile tale sunt hotarata sa exersez pana invat......multumesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere