Pagini

Doua moduri de a picta o picatura de apa


Buna! Azi vreau sa-ti spun cate ceva despre picatura de apa si cum o putem face sa arate cat mai realistic.
In stilul One Stroke:
Pentru a lasa impresia de transparenţă, folosim o culoare închisă (albastru închis ) şi culoarea pe care o are fundalul sau una cât mai apropiată de fundal. Facem o buclă simplă, apoi o buclă simplă în jos pentru a crea umbra picăturii. Luminăm partea de jos având pe pensulă alb şi culoarea fundalului. Cu o pensulă subţire evidenţiem partea luminoasă de jos (stânga) şi punem un punct în partea de sus a picăturii (dreapta sus). Punctul şi linia luminoasă  trebuie să fie în părţi opuse.


Va arat unde am folosit aceasta picatura facuta cu tehnica One Stroke. 


A doua modalitate de a face picatura de apa este gandindu-ne la acuarele:  Folosim alb si o nuanta mai inchisa a fundalului. La frunza - verde inchis, la petale - gri. Facem un cerculet, sau un oval, picaturile nu sunt chiar rotunde, ii facem umbra in partea opusa sursei de lumina, facem ineteriorul mai inchis in partea de unde vine lumina. Subliniem cu alb forma picaturii exact ope linia umbrei si facem un punctulet sau o liniuta subtire ca in imagini.


Va arat unde am facut picatura "acuarela"


Mie mi se pare ca arata realistic in ambele moduri. Tu ce crezi? Lasa-mi un comentariu si spune-mi daca te-a ajutat articolul meu. Daca ai intrebari sau nelamuriri nu ezita sa ma intrebi.  Daca iti plac articolele mele te poti abona la blogul meu, este GRATIS si vei primi notificari de fiecare data cand postez.

O seara frumoasa,
Amalia Copcea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu