Pagini

Cat costa materialele? -Doar 27 de lei.


In articolul din aceasta seara as vrea sa va povestesc putin despre cat de accesibila este aceasta tehnica.

Azi vorbim despre costuri.

Am spus ca avem nevoie de o pensula subtire, pensula lata, si un punctator. De asemenea culori acrilice.

1. Personal va recomand ca pensula subtire (00) sa fie de calitate, totusi daca trebuie sa va incadrati intr-un buget, puteti gasi o pensula sintetica la fel de buna.

Asta este valabil pentru pictura pe orice tip de suport.
Acest tip de pensula este foarte important si poate fi gasit destul de usor. Pe ambele le gasiti la standurile cu produse pentru unghii sau la magazinele hobby.

Daca nu aveti un magazin hobby in orasul in care locuiti, apelati la magazinele online, sunt destule, va recomand Pictorshop.ro, unul dintre preferatele mele.



2. Punctatorul este si el foarte important si gasiti in articolul anterior detalii despre folosirea lui.

Un punctator costa in jur de 4-5 lei si poate fi confectionat si acasa dintr-un creion cu guma de sters in care infigem un bold.(tutorial in articolul despre punct)



3. Pensula lata, in cazul in care pictam pe unghii trebuie sa fie de cea mai mica dimensiune.


Pentru bratari, cercei, casete de bijuterii ceasuri de perete, aveti nevoie de o pensula lata Pictor Toray Maimeri, pe care o gasiti la Pictorshop. 


Daca aveti proiecte mai mari, gasiti si pensule mai mari de atat cum ar fi aceasta. O recomand pentru pictura pe pereti:

Destul despre pensule, mai departe vom vorbi despre culori.
Folosim culori acrilice. Diferentele tin de cantitate. Daca folosim pictura One Stroke pe unghii atunci nu avem nevoie de o cantitate foarte mare de culoare asa ca ar fi mai bine sa cumparati un set de culori acrilice in cantitati mici cum ar fi acesta : Eu am incercat ambele variante si nu am remarcat diferente sincer.
Ambele sunt bune.

Pentru pictura pe mobila / bratari / decoratiuni / pereti, folosesc atat culorile DACO dar si Maimeri Idea Decor, cantitatile sunt 150 -200 ml fiecare nuanta. Cel mai mult folosesc alb si din asta am consumat cateva tuburi, dar dintre cele colorate in 2 ani nu am terminat 140 ml. Puteti cumpara doar culorile de baza  pe care le puteti combina intre ele fara probleme. Se dilueaza cu apa. De asemenea, culorile Maimeri le gasiti la Pictorsho, culorile Daco la Horus-center.



In concluzie cat costa? Pentru unghii  cu aproximativ 27 de lei sunteti gata sa incepeti. 

Pentru decoratiuni, sa zicem 3 culori (alb, rosu si verde) pentru frunze si flori plus doua pensule si punctator = cu aproximativ 50 de lei puteti incepe. Va puteti cumpara pe parcurs mai multe nuante, pe care le veti avea mult timp de acum inainte. 

Sper ca te-am convins. Astept parerea ta. Spune-mi daca ai gasit aceste materiale si cum ti se par. 

O seara frumoasa,
Amalia Copcea




4 comentarii:

  1. Pensula din prima poza cu 19,00lei aici: http://moyrashop.ro/product.php?id_product=318

    RăspundețiȘtergere
  2. buna, exista vreo posibilitate de a sigila pictura pe mobila? am incercat, dar cans sterg cu pronto se sterge treptat si pictura :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!

    Este foarte important din ce material este mobila pe care ai pictat-o. Eu pictez numai pe lemn brut, piesele mai vechi le slefuiesc bine si apoi le vopsesc cu culori acrilice in nuante vesele si apoi fac modelele. La sfarsit aplic un strat de lac de la magazinele de bricolaj. Daca mobila este din pal, furnir sau orice alta suprafata lucioasa, din pacate nu poate fi lacuita si culorile nu vor rezista. Eu aplic un strat de lac obisnuit, dar pictez doar pe lemn.

    RăspundețiȘtergere